Fallout 3

08.11.2008 12:28

Fallout 3: Recenze,Fotogalerie, Torrent Download.

 

Fallout 3: Fallout 3 je rozhodně povedená hra. Čekal jsem na něj několik let, mezitím párkrát dohrál předchozí dva díly (Tactics nepočítám) a hltal každou novou informaci od vývojářů.

Ve výsledků jsem dostal víceméně to, co jsem očekával. Fallout 3 je parádní RPG s větším důrazem na akci, skvěle nadesignovaným herním světem, spoustou poutavých úkolů s možností je řešit více způsoby a ve výčtu kladů bych mohl ještě pokračovat. Na druhou stranu jsou tu ale i zápory v podobě mizerného zpracování inventáře, méně kvalitních dialogů s nic moc mimikou NPC nebo třeba pro mě nepochopitelnou nemožností pokračovat ve hře po dokončení hlavní linie a vrácení se k rozdělaným questům a dalšímu prozkoumávání jako ve Falloutu 2.

I tak pro mě bylo dohrání Fallout 3 skvělým zážitkem a doporučuji ho všem hráčům, ať už staré díly hráli nebo ne. Moje hodnocení je 80%.

 

 

Odkazy a články jsou převzaty neručím za ně!!!

—————

Zpět